Відмінності між версіями «Що є Проєкт»

Матеріал з Брацка Правка
Перейти до: навігація, пошук
(Вопрос(ы))
(Материалы)
 
(Не показані 56 проміжних версій 4 користувачів)
Рядок 1: Рядок 1:
[[Проектная Среда]] (здесь и далее по тексту -- ''Лектио'') -- это часть урока [[Суть Проектной Работы]]. В [[Брацка Школа|Брацкой Школе]], уроки делятся на так называемые [[лектио]], каждое из которых состоит из микролекции и одного или нескольких заключительных вопросов. Урок, в свою очередь, относится к практическому семинару '''[[Выбор Профессии]]'''.
+
[[Що є Проєкт]] (тут і далі по тексту -- ''Лектіо'') -- це частина уроку [[Суть Проектов|Суть Проєктів]]. У [[Брацка Школа|Брацькій Школі]], уроки діляться на так звані [[лектио|лектіо]], кожне з яких складається з мікролекції та одного або декількох заключних питань. Урок, своєю чергою, належить до курсу '''[[Выбор Профессии|Вибір Професії]]'''.
 
 
  
 
==Материалы==
 
==Материалы==
Предшественник этого ''Лектио'' -- [[Разработки в Виках]].
+
Предшественник этого ''Лектио'' -- [[Що є Прогони]].
  
 
===Иллюстрации===
 
===Иллюстрации===
Рядок 9: Рядок 8:
 
</gallery>
 
</gallery>
  
===Текст===
+
===Текст (HTML)===
:
+
:<p><strong>Що є Проєкт</strong></p><p>Розробка може мати якісь часові рамки, а може й не мати. Родючий ґрунт розробляється вже близько дванадцяти тисяч років і розроблятиметься, можливо й надалі, доки існує людство. Перші роботи над Брацькою Хмарою розпочалися у 2012 році, а з 2016 року розробка Хмари оформлена як проєкт.</p><p>Термін "проєкт" (project) прийшов у сучасні мови з латині. Прислівник prōiectus буквально означає "викинутий вперед". Одні похідні від цього слова -- французький projecteur і український "прожектор" -- мають на увазі прилад, що висвічує те, що є попереду. Інша похідна  -- українське слово "проєктування" -- передбачає планування архітектури, компонентів, інтерфейсів та інших систем, що компонують.</p><p>У системній інженерії (systems engineering), "проєкт" -- це або детальний опис того, що сплановано зробити, або впровадження того, що сплановано. Поняття проєкту в бізнесі, керівництві організаціями та управлінні означає розробку, яка має початок, закінчення та відповідальних за виконання. Без будь-якого з цих трьох елементів проєкт все ще знаходиться в стадії розробки. Розробка проєкту також може бути проєктом.</p><p>Корпорації зобов'язані вести фінансову звітність; тому вони оформляють розробки нових продуктів проєктами. Те, що робота за проєктом -- це розробка, відрізняє її від "поточної діяльності" (ongoing operation) корпорації, наприклад, експлуатації обладнання, рутинних дій, постійних операцій і всього, що робиться за інструкцією або повторюючи щось існуюче.</p><p>Поточна діяльність корпорації також має формальні документи, відповідальні та бюджетні. Початок і закінчення безперервного виробництва є символічним -- воно часто знаменує початок і закінчення фінансового року. Проте плинність не створює чогось нового, унікального, того, чого раніше не було. Комерційні підприємства називають поточну діяльність "старим бізнесом", а проєкти - "новими бізнесами".</p><p>Знаходження балансу між старими та новими бізнесами -- це також продукт розробок. Керівники корпорації визначають стратегію та вирішують, які проєкти та операції розпочати, які згорнути, які бюджети на що виділити, які кадрові перестановки зробити та яких нових керівників найняти.</p><p><i>А тепер, виберіть, будь ласка, найкраще завершення наступної пропозиції.</i> Судячи з тексту вище, проєкт -- це:</p>
Проектная среда - это естественная и созданная человеком среда, в которой работают те, кто работает над проектом. Наиболее важными из них являются те условия, которые влияют или могут повлиять на стоимость проекта, сроки проекта и / или рабочий продукт.
+
 
Затраты на проект - это деньги, которые потрачены на завершение проекта. Бюджеты проекта - это те финансовые планы, которые оценивают стоимость проекта. Неожиданные расходы, увеличение затрат или невозможность своевременной оплаты могут отрицательно повлиять на производительность проекта.
+
===Варіанти===
Временные шкалы проекта - это линейные представления или отображения хронологического порядка этапов проекта. Графики проекта - это временные планы, которые оценивают, когда будут получены необходимые ресурсы, будут завершены рабочие продукты и отгружены результаты.
+
:детальний опис проєкту з процесам./ розпланована технологія початку і закінчення фінансового року./ ідеї, які потрібно втілити у життя./ деякі дії вчинені у бік розробки з відповідальними особами.
Рабочий продукт - это решение, компонент решения или любой другой результат любого начинания. Обычно рабочий продукт является конечным результатом, но не каждый рабочий продукт становится конечным результатом. Результат - это любой рабочий продукт, который одна сторона согласилась передать другой.
+
 
Когда дело доходит до разработки рабочих продуктов, главный вопрос заключается в том, управляема ли эта разработка. Например, можно ли вовремя получить сырье или детали. Или для разработки требуются особые условия, такие как допуск разработчиков. Наконец, знают ли разработчики, как разрабатывать рабочий продукт.
+
:Следующее лектио -- '''[[Стадии Проектов]]'''
Окружение проекта слишком разнообразно, чтобы иметь единую классификацию. Здесь мы будем сравнивать внутренние и внешние, а также контролируемые и неконтролируемые среды.
 
Внешние среды - это среды за пределами предприятия. Например, быстрые изменения в экономике, демографии, природе, законах, промышленности и технологиях могут положительно или отрицательно повлиять на работу проекта.
 
Внутренние среды - это среды внутри границ предприятия. Они включают активы проекта и факторы предприятия.
 
Активы проекта - это те организационные ресурсы, которые работник или группа могут использовать во время работы над проектом. Активы не обязательно должны быть денежными. Содержание CNM Wiki - некоторые из этих ресурсов. Когда вы работаете над своей задачей в составе киберкоманды CNM, вы можете использовать любое из этих материалов; вы также можете отказаться от их использования.
 
Факторы предприятия - это те условия, которые направляют и ограничивают проектную работу; эти условия навязываются либо культурой организации, либо персоналом организации. Когда вы работаете над проектом, эти условия не находятся под вашим непосредственным контролем.
 
Например, команда CNM Cyber Team использует CNM Wiki для работы над требованиями. Вам это может нравиться или нет, но если вы работаете над требованиями как часть команды, вы должны использовать Wiki.
 
Точно так же вы не можете изменить личности своих товарищей по команде, их подходы к работе или даже доступность. Люди есть люди. Они заболевают, сталкиваются с семейными ситуациями и / или меняют место работы.
 
Однако влияние окружающей среды на проект не зависит от того, находятся ли источники проблем во внешней или внутренней среде. Воздействие зависит от того, является ли среда проекта управляемой и, если да, то контролируется ли она.
 
Персонал проекта не может, например, предотвратить болезнь кого-либо, кто работает над проектом, но если существует запасной план, такая болезнь не будет разрушительной.
 
Неконтролируемая среда не может быть надежной и предсказуемой. Наоборот, управляемая среда такова. Тем не менее, чтобы их контролировать, по-прежнему требуется координатор проекта, менеджер проекта или кто-то еще.
 
  
 
===Термины===
 
===Термины===
:[[]]
+
:[[Проект]], [[Проектирование]], [[Текущая деятельность]], [[Системная инженерия]], [[Финансовый год]], [[Бюджет проекта]]
  
===Вопрос(ы)===
+
==Экзамен==
:Какое из приведенных ниже утверждений неверно: --
 
  
Эпики продуктов можно разделить на пользовательские истории;
+
===Определения===
CNM Cyber Team следует структуре CNM Agile;
+
:
Приоритетные PBI становятся SBI;
 
Ни один из ответов не является неправильным;
 
В CNM Wiki страницы обсуждения могут использоваться для публикации заметок о странице содержания.
 
  
:Следующее лектио -- '''[[Этапы Проектной Работы]]'''
+
===Вопросы экзамена===
 +
:Использование подвижного Подхода для разработки в Брацкой Школы лучше всего можно классифицировать как:
 +
Актив проекта .
 +
Фактор предприятия .
 +
Проектная среда .
 +
Все остальные ответы по существу верны.
  
 
[[Category: Лектио]]
 
[[Category: Лектио]]

Поточна версія на 12:05, 27 листопада 2022

Що є Проєкт (тут і далі по тексту -- Лектіо) -- це частина уроку Суть Проєктів. У Брацькій Школі, уроки діляться на так звані лектіо, кожне з яких складається з мікролекції та одного або декількох заключних питань. Урок, своєю чергою, належить до курсу Вибір Професії.

Материалы

Предшественник этого Лектио -- Що є Прогони.

Иллюстрации

Текст (HTML)

Що є Проєкт

Розробка може мати якісь часові рамки, а може й не мати. Родючий ґрунт розробляється вже близько дванадцяти тисяч років і розроблятиметься, можливо й надалі, доки існує людство. Перші роботи над Брацькою Хмарою розпочалися у 2012 році, а з 2016 року розробка Хмари оформлена як проєкт.

Термін "проєкт" (project) прийшов у сучасні мови з латині. Прислівник prōiectus буквально означає "викинутий вперед". Одні похідні від цього слова -- французький projecteur і український "прожектор" -- мають на увазі прилад, що висвічує те, що є попереду. Інша похідна -- українське слово "проєктування" -- передбачає планування архітектури, компонентів, інтерфейсів та інших систем, що компонують.

У системній інженерії (systems engineering), "проєкт" -- це або детальний опис того, що сплановано зробити, або впровадження того, що сплановано. Поняття проєкту в бізнесі, керівництві організаціями та управлінні означає розробку, яка має початок, закінчення та відповідальних за виконання. Без будь-якого з цих трьох елементів проєкт все ще знаходиться в стадії розробки. Розробка проєкту також може бути проєктом.

Корпорації зобов'язані вести фінансову звітність; тому вони оформляють розробки нових продуктів проєктами. Те, що робота за проєктом -- це розробка, відрізняє її від "поточної діяльності" (ongoing operation) корпорації, наприклад, експлуатації обладнання, рутинних дій, постійних операцій і всього, що робиться за інструкцією або повторюючи щось існуюче.

Поточна діяльність корпорації також має формальні документи, відповідальні та бюджетні. Початок і закінчення безперервного виробництва є символічним -- воно часто знаменує початок і закінчення фінансового року. Проте плинність не створює чогось нового, унікального, того, чого раніше не було. Комерційні підприємства називають поточну діяльність "старим бізнесом", а проєкти - "новими бізнесами".

Знаходження балансу між старими та новими бізнесами -- це також продукт розробок. Керівники корпорації визначають стратегію та вирішують, які проєкти та операції розпочати, які згорнути, які бюджети на що виділити, які кадрові перестановки зробити та яких нових керівників найняти.

А тепер, виберіть, будь ласка, найкраще завершення наступної пропозиції. Судячи з тексту вище, проєкт -- це:

Варіанти

детальний опис проєкту з процесам./ розпланована технологія початку і закінчення фінансового року./ ідеї, які потрібно втілити у життя./ деякі дії вчинені у бік розробки з відповідальними особами.
Следующее лектио -- Стадии Проектов

Термины

Проект, Проектирование, Текущая деятельность, Системная инженерия, Финансовый год, Бюджет проекта

Экзамен

Определения

Вопросы экзамена

Использование подвижного Подхода для разработки в Брацкой Школы лучше всего можно классифицировать как:

Актив проекта . Фактор предприятия . Проектная среда . Все остальные ответы по существу верны.